SABDA PONDAN

My photo
raub, Malaysia
How many people in this world look in the mirror every morning and feel inadequate and just, ugly? Yes, I am one of those people! What do you think about me? What do you see isn't the same with I had been through. Me, just me, and myself. A person who biologically borned male and it's a fact which it would never change. But, sometimes, I just love playing around with girls' stuff. Put some make up on my beautiful face or walking around with those extremely high heels. The fact that I am a man, well, I accept that, actually, I am living as a man with a woman's intelligent brain. How's that? Exciting right? The fact that I am a beauty with brain, I am not a transgender. Whatever you might have in your mind or you happened to utter, calling names, it just does not make me any more masculine or less feminine because, I am a woman by choice and a man by fate... if you can accept that, I can force you, it's your choice. A fat bitch struggling to be a skinny bitch.

Monday, 14 July 2014

HYE SUNDELL !

Opss!! mak lupa pulak sekarang bulan ramadhon kan. Sesedaap je mak sundel sana sundel sini..  memandangkan ini bulan ramadhon dan tambahan sekarang mak dah cuti sem so mungkin selepas ini blog halaman carutan mak ni akan diisi la dengan carutan carutan berhemah la uolsss sebab bulan puasa. Mak tak kohserr buat dosa kering dek non….
Mak baru je enam hari uolss pulang ke desa halaman JENUD METROPOLITAN ni. So seperti menjadi kebiasaan budak budak u yang baru cuti ialah melengkapkan agenda pertama iaitu qada’ tidur. Di sebabkan itu la lepas lima hari mak baru gigih nak mencarut kat sini selepas entry mak yang baru baru ni berkenaan GAZA tu uolss…
kekdahnya dek non bulan bulan puasa ni otak mak tepu sikit nak fikir tajuk entry  so hadapla kalau mak update entry suam suam kuku tu ye tapi jangan lahar pulak. Yela takkan mak nak update pasal apa nak bukak puasa , apa itu apa ini  nanti lelama uolss bosan pulak baca blog agung mak ni khenn..
ok la uolss tepu dah  otak mak  nak menulis sekarang mak nak fikir apa nak berbuka je..

bye bye!!

No comments:

Post a Comment