SABDA PONDAN

My photo
raub, Malaysia
How many people in this world look in the mirror every morning and feel inadequate and just, ugly? Yes, I am one of those people! What do you think about me? What do you see isn't the same with I had been through. Me, just me, and myself. A person who biologically borned male and it's a fact which it would never change. But, sometimes, I just love playing around with girls' stuff. Put some make up on my beautiful face or walking around with those extremely high heels. The fact that I am a man, well, I accept that, actually, I am living as a man with a woman's intelligent brain. How's that? Exciting right? The fact that I am a beauty with brain, I am not a transgender. Whatever you might have in your mind or you happened to utter, calling names, it just does not make me any more masculine or less feminine because, I am a woman by choice and a man by fate... if you can accept that, I can force you, it's your choice. A fat bitch struggling to be a skinny bitch.

Friday, 25 July 2014

BA'DA IFTAR....

Assalamualaikum.. hye uolss
Tinggal beberape hari  lagi seluruh umat islam akan meyambut hari raya aidil fitri itp itu bukan focus utama mak dek non. Walau pon Ramadan dah semakin hampir ke hujung mak tetap nak tulis entry pasal iftar. Ala ini kira sambungan erty yang lepas tu ''ANTARA DUA IFTAR''. Kali ni bukan pasal iftar sangat tapi kesan  selepas berbuka puasa.
Pernah tak uolss semua rasa sampai di satu tahap yang uolss makan sampai tak ingat dunia dan kemudian uolss  mengalami senak di bahagian perut macam rasa nak meletup?? Jangan tipu!! Mesti pernahkan, yess sama macam apa yang mak rasakan sekarang sampai dah tak tau nak buat apa! Bila baring lagi nazak rasanya deknon, sesak nafas dibuatnya!!.....
Erm tu la je sebenarnya  modal mak nak cerit ni, dah tak tau nak cerit apa kat uolss.
Ok la malas la nak pepanjang perut pon senak ya amat so ..

Bye bye for now deknon!!

No comments:

Post a Comment