SABDA PONDAN

My photo
raub, Malaysia
How many people in this world look in the mirror every morning and feel inadequate and just, ugly? Yes, I am one of those people! What do you think about me? What do you see isn't the same with I had been through. Me, just me, and myself. A person who biologically borned male and it's a fact which it would never change. But, sometimes, I just love playing around with girls' stuff. Put some make up on my beautiful face or walking around with those extremely high heels. The fact that I am a man, well, I accept that, actually, I am living as a man with a woman's intelligent brain. How's that? Exciting right? The fact that I am a beauty with brain, I am not a transgender. Whatever you might have in your mind or you happened to utter, calling names, it just does not make me any more masculine or less feminine because, I am a woman by choice and a man by fate... if you can accept that, I can force you, it's your choice. A fat bitch struggling to be a skinny bitch.

Monday, 2 December 2013

KEJUTAN DECEMBER

ASSALAMUALIKUM...

lamakan scha tak buat entry baru?? eh takde la lama manakan cuma entry kali ni iolss nak sambung cerita sikit, kalau korang masih ingat la pada entry MENUGGU dulu. Dalam entry tu scha ade cerita yang scha ade emailkan resume kat ZeryZamri so kelmarin dia ade text scha dan tanya adakah dia nak terima tawan sebagai beader kat butik dia. nun di shah alam nun butik dia tapi walau macam mana pon scha dah buat keputusan dan scha terpaksa tolak. Bukan senang tau iolss nak menyatakan keputusan seperti ini bila dapat peluang sebesar alam semesta bagi scha dan yang memberi bukan calang calang orang. Bila difikirkan peluangnya sangat besar jika scha terima dan kesannya mungkin pada karier scha di masa depan, tetapi setelah di timbang dan diperhalusi scha yakin dengan keputusan scha. ini bukan pasal menolak peluang atau sombong tapi nin satu proses pembelajaran membuat pilihan dan scha telah memilih .Dan sekali lagi terima kasih pada yang banyak membantu scha dalam membuat keputusan insyaalah doakan somga peluang yang lebig besar menanti dihadapan.

No comments:

Post a Comment