SABDA PONDAN

My photo
raub, Malaysia
How many people in this world look in the mirror every morning and feel inadequate and just, ugly? Yes, I am one of those people! What do you think about me? What do you see isn't the same with I had been through. Me, just me, and myself. A person who biologically borned male and it's a fact which it would never change. But, sometimes, I just love playing around with girls' stuff. Put some make up on my beautiful face or walking around with those extremely high heels. The fact that I am a man, well, I accept that, actually, I am living as a man with a woman's intelligent brain. How's that? Exciting right? The fact that I am a beauty with brain, I am not a transgender. Whatever you might have in your mind or you happened to utter, calling names, it just does not make me any more masculine or less feminine because, I am a woman by choice and a man by fate... if you can accept that, I can force you, it's your choice. A fat bitch struggling to be a skinny bitch.

Monday, 6 May 2013

#PRU13 DARI KACAMATA PENGANALISIS TAK BERTAULIAH

hye korang kemarin telah tamat nya PRU13! macam biasa RUMAH SIAP PAHAT TETAP BERBUNYI entahlah nak comment bebanyak takut diCARUT masyarakat..hahahahah
maklumlah di bawah umur gitew....

tapi ape pun pakjib anda masih ade undi saye untuk lima tahun akan datang....
kepada yang menang tahniah dan ambil iktibar untuk ubah malaysia bertambah maju dan integrasi antara kaum dieratkan lagi..... bagi yang belum menang pasti ada hikmah dan muhasabah diri.

tapi sebenarnya dalam memacu kejayaan malaysia hari ini kerajaan dan pembangkang sebenarnya saling membantu but unintentionally lah... yelah bile pembangkan wujud kan sesuatu issue kerajaan akan cuba tangani dan di sini lah berlakunya kerja sama antara mereka....dan kesannya allhamdulillah ade lah tempias kebaikannya pada mata rakyat..

kalau anda tak setuju sorry lah sebab scha bukan penganalisis polotik yang bertaulah sekadar cukup umur untuk memahami politik tapi tidak cukup umur untuk mengundi,,,

scha ni jenis bukan sangat obses atau terlalu prejudis terhadap sesuatu parti itu... asal kan hak skita terbela itu sudah cukup dan islam sebagai agama rasmi terus di tegakkan alhamdulliah...integrasi antara kaum juga perlu di perbaiki lagi untuk merealisaisikan slogan #betternation itu... dan rasanya tiba lah la jugak masa kita untuk sama sama muhasabah diri tak kira la apa pahaman politik kita yelah perang saraf dalam berkempen politik itu bagi scha dah seakan akan dah menjadi pesta membuat dosa kepada kita..sini di fitnah sana dicaci kita sesama islam kot... rasa nya tok guru sendiri pon nak nak kite sama islam ni bertelagah... sedar lah kita ni sesama melayu bersamalah menjaga kepentingan kita sementara syiar islam terus di kibarkan....

sekian.
P/S:kalau anda tak tak setuju MAAF.ini hanya sudut pandang remaja hingusan seperti saya...

No comments:

Post a Comment