SABDA PONDAN

My photo
raub, Malaysia
How many people in this world look in the mirror every morning and feel inadequate and just, ugly? Yes, I am one of those people! What do you think about me? What do you see isn't the same with I had been through. Me, just me, and myself. A person who biologically borned male and it's a fact which it would never change. But, sometimes, I just love playing around with girls' stuff. Put some make up on my beautiful face or walking around with those extremely high heels. The fact that I am a man, well, I accept that, actually, I am living as a man with a woman's intelligent brain. How's that? Exciting right? The fact that I am a beauty with brain, I am not a transgender. Whatever you might have in your mind or you happened to utter, calling names, it just does not make me any more masculine or less feminine because, I am a woman by choice and a man by fate... if you can accept that, I can force you, it's your choice. A fat bitch struggling to be a skinny bitch.

Friday, 17 May 2013

APA CERITA?? CERITERA HIDUP & TEATER



Hye korang!! Ha ceritanya masih sama penat teramat penat! Kenapa penat?nak citer la ni tapi bukan sekadar nak citer pasal penat je tapi nak sambung entry semalam yang ala ala suspen mak jemah tu….ceritanya bermula begini…hamboiiii !! scha terlibat dengan satu pertangdingan teater sebagai crew untuk jaga wardrobe dengan makeup diorang! Haaaaa….
Ni baru nak masuk cite dia, cerita dia dengan tetiba scha telah di beri watak ok! Watak yang scha sendiri rasa amat berat untuk di jiwai tetapi akan mencuba la…watak apa?? Watak seorang lelaki di awal 40an seorang khatib surau yang mempunyai niat yang jahat .tak ke pengsan gitu jemah? tetiba bawak watak camtu?owh itu lah cabaran..”bila kita di atas pentas itu bukan lagi  diri kita” (kata bijak pandai) .apa yang penonton lihat itu bukan kita tapi hanyalah jelmaan watak tersebut! kalau  kau berlakon baik,penonton tak perlu tau yang sebenarnya kau jahat! Kalau kau menangis mereka tak perlu tau yang sebenarnya kau menipu ! begitulah susahnya.. tapi ini bukan betul lagi kami akan menjalani satu lagi pemilihan akhir watak untuk memainkan peranan watak itu…tapi bagi scha kalau ada yang lebih baik persilakan tak luak pon hati ni.sebab scha tahu kemampuan scha. Yelah first taim kot. Tapi orang dah beri keppercayaan tu kita gunakan sebaiknyakan… FUHHHHHH!! so begitu la ceritanya…
P/S: dari pagi sampai malam belatih kot memang la penat….

No comments:

Post a Comment