SABDA PONDAN

My photo
raub, Malaysia
How many people in this world look in the mirror every morning and feel inadequate and just, ugly? Yes, I am one of those people! What do you think about me? What do you see isn't the same with I had been through. Me, just me, and myself. A person who biologically borned male and it's a fact which it would never change. But, sometimes, I just love playing around with girls' stuff. Put some make up on my beautiful face or walking around with those extremely high heels. The fact that I am a man, well, I accept that, actually, I am living as a man with a woman's intelligent brain. How's that? Exciting right? The fact that I am a beauty with brain, I am not a transgender. Whatever you might have in your mind or you happened to utter, calling names, it just does not make me any more masculine or less feminine because, I am a woman by choice and a man by fate... if you can accept that, I can force you, it's your choice. A fat bitch struggling to be a skinny bitch.

Tuesday, 30 April 2013

AKU DENGAN CARAKU.....

hye korang!
peluk cium seluruh jiwa buat yang menyayangi diri scha dan buat haters yang merata di luar sana semoga rahmad allah masih sampai kepada anda..
alhamdulillah jiwa ini masih diberikan kekuatan untuk terus mengharungi badai dan dugaan! maaf jiwa ini tak goyah dek hinaan picisan kalian ! kalau rase nak berdebat dengan aku pastikan degree anda bertaraf law !
kalau tidak telan saja hinaan anda dan kemudian hadam lumat lumat dalam minda sejauh mana anda lebih baik dari aku....
tak perlu gah memburuk burukkan aku sedangkan dirimu tak sesempurna nabi! BTW semua orang tak sesempurna nabi termasuk aku....
jadi tak perlu engkau carut bukan bukan pasal aku ! terutama tentang cara pemakaian aku ! aku ni masih waras dan sangat waras aku takde sampai kemaruk pakai macam pompuan ape yang aku pakai rasenye masih lagi dalam lingkungan selamat ye tapi bukan semua cantik dan sesuai di mata kita di terima orang ! ehhhhheran pulak aku.......

dan daripada korang foning foning dan secara tak sengaja mentransfer pahala korang kat aku ni lebih baik lah cermin diri sendiri ok!!tapi ye la mulut orang mane boleh kite tutup ,kalau mulut tempayan tu dah lame aku simen or gam je dengan gam kayu habis cerita !senanggggg........
tapi itu la manusia yang jahil ego nak ngaku buruk sendiri buruk orang jugak yang die nampak!!! tak gitu jemahh??erm lahanat sangat....


p/s:kata ganti diri aku terpaksa di gunakan kerana agak geram di situ...


No comments:

Post a Comment